Monday, October 12, 2009

Saat Permulaan

Assalamualaikum...........

Asyik tengok and baca blog orang lain jerk......so terdetik gak nak tulis blog sendiri......org kata nak start tu yg susah then lepas tu sepatut x lah susah sgt  cam inertia .....hopefully pasni boleh selalu menaip kat blog ni........

Apa yg aku harapkan dalam entri2 selanjut sedikit sebanyak boleh memberi seusatu/anjakan kepada pengunjung laman sesawang@lawan web a.k.a blog aku ni....




buat  entri yg pioneer ni aku nak share pic aku n osmate aka gang aku kat UTP yg kami amik time minggu terakhir kat utp....saje nak imbas masa lampau

So nanti kan entri aku yg kedua pulak ok....mungkin akan aku coretkan pasal career aku pulak kot or kalau x pun about my hari raya..........

2 comments:

  1. alo..aku orang first comment..bile nak update cter terbaru..aku dah malas nak berblog..hahaha..huhu

    ReplyDelete
  2. nanti aku update blog aku....aku rasa aku nak citer pasal wire rope lak kot.....6x36 IWRC, FC, EIPS, IPS.....Then kaji pasal relation SWL and MBL pasal wire rope/sling .....nantikan

    ReplyDelete